С-Петербург, улица Тосина 3
+7 (812) 917-84-85
+7 (921) 316-27-00

Subaru wrx sti 2017


Subaru WRX STI 2017 модельного года

WRX STI – спортивный седан, который оснащается 2,5-литровым горизонтально-оппозитным двигателем с турбонаддувом, спортивной подвеской и механической 6-ступенчатой коробкой передач. Автомобиль 2016-2017 модельного года имеет ряд изменений по сравнению с предыдущим модельным годом, а именно: • Внедрена система автоматического управления дальним светом (HBA). Переключение на ближний и дальний свет происходит автоматически. • Установлено зеркало заднего вида с автоматическим затемнением. Зеркало оснащено датчиком системы HBA, который изменяет яркость отраженного света в соответствии с яркостью падающего на него света для большего комфорта и безопасности водителя. • Улучшена совместимость со смартфонами и устройствами с интерфейсом смартфонов. • Устанавливается новая информационно-развлекательная система с сенсорным управлением. • Внедрена акустическая система премиум-класса “Harman/Kardon” из 9-ти динамиков с усилителем. • Обновлен дизайн ключа. • Добавлена функция бесключевого доступа • Появились новые цвета экстерьера – синий (LAPIS BLUE PEARL) и красный (PURE RED). WRX STI 2016-2017 года будет представлен в одной комплектации, которая включает в себя: 7 подушек безопасности, 18-ти дюймовые глянцевые легкосплавные диски BBS, спортивные передние сидения (кожа), светодиодные фары с автоматической регулировкой, акустическая система премиум-класса “Harman/Kardon” из 9-ти динамиков с усилителем, навигационную систему и много другое. Подробное описание оснащения модели и ее технические характеристики опубликованы на официальном сайте Subaru. Рекомендованная розничная стоимость автомобиля — 3 999 900 рублей. Система SI-DRIVE позволяет выбрать один из трех режимов работы двигателя в зависимости от дорожных условий или пожеланий водителя – от захватывающего режима максимальной мощности до городского режима, позволяющего экономить топливо. DCCD (Driver’s Control Center Differential) Механический межосевой дифференциал, сочетающий механический и электронный дифференциалы повышенного трения. Они позволяют варьировать распределение крутящего момента между передней и задней осями для оптимизации управления тягой. В WRX STI используются три автоматических режима работы DCCD, а также ручной режим. Система управления вектором тяги Active Torque Vectoring (ATV). Улучшает поворачиваемость автомобиля, притормаживая в повороте переднее внутреннее колесо и увеличивая тем самым крутящий момент на наружном переднем колесе. Система приоритета торможения BOS — при нажатии педали акселератора и тормоза одновременно, система отдаёт приоритет педали тормоза. Ну что сказать?! Сбылась мечта! Давно хотел что то по мощнее брать и для души… На самом деле рассказ может быть очень длинным, но так как я не обладаю красноречием и терпением в написании текстов, постараюсь кратко… По началу хотел заднеприводную купеху скай33, слива s14, BRZ наверное полгода мониторил дром по подобным машинам, но всётаки мучала совесть сильно уж эгоистично и не универсально, то есть на дальняк на скае сливе не поедешь как не крути машины старые, хотелось чтоб и такие передвижения осуществлять без проблем, также большая вероятность нарваться на какой нибудь хлам распил, рамки, карчелыги и подобные изобретения… И так с лета 2016 что то меня побудило всё таки начать поиски STI по началу отбрасывал этот вариант только по причине полного привода, так как до форя было две заднеприводные машины, во время их владения ооочень любил проходить повороты бочком… Но на STI тоже пятаки покрутить для души можно иногда ) Итак с лета 2016 выбираем STI, чего только не было, и конь, и лиса, и ещё раз конь, и распил… и пакемоны тоже были, но на самом деле хотелось именно седан GVB, именно синий, только на мехе, ну и желательно с рекаро… (левый руль приветствуется) как оказалось очень редкий вариант, ну и ценик конечно… Так прошёл год мозги пропитались всеми терминами и деталями STI я уже знал про STI по больше некоторых реальных владельцев :)) Ну и наконец весной появилась одна синяя но ценик великоват, откинул эту мысль, ну и на пару месяцев откинул мысль о машине вообще (работа и всё такое) . Позже захожу смотрю та же машинка, но с существенной скидкой, подумал надо срочно брать а то заберут ) вот в принципе и результат… Она мояяяя… Именно то что я хотел синяя, на рекаро, механника. Брал в челябинске гнал сам, и того после долгого перерыва владения авто с механикой получилась не плохая тренировка а именно 3000 км…
В наши дни легковые автомобили являются горячим товаром. Продажи автомобилей выросло на 45 процентов по сравнению с прошлым годом. Похоже, все в Китае покупают автомобиль в этом году. Неудивительно, что более 800 000 человек посетили Пекинский авто... Ульяновский автомобильный завод объявляет о старте продаж обновлённой модели УАЗ Пикап. Цены начинаются от 784 000 рублей. Как и УАЗ Патриот 2019 модельного года, УАЗ Пикап оснащается двигателем ... Это трудно представить, но за последние 40 лет в Мустанг произошли четыре изменения поколений (не все они хорошие), пять Jeep Wranglers и пять корветов Chevrolet, но есть только один Mercedes-Benz G-Wagen. Известный... «ГАЗ» выступил на Филиппинах во время MIAS 2018. Вскоре после этого она представила свой грузовик 4x4 Sadko в местных СМИ. Имейте в виду, что Садко не ваш спортивный грузовик 4x4. Это настоящая рабочая лошадка, построенная так, чтобы быть полностью п...
Power Stroke 6.0L был впервые представлен в 2003 году в качестве возможного преемника Powerstroke 7.3L . Двигатели работали рядом друг с другом в течение короткого времени, прежде чем 6,0 стал единственным двигателем в 2004 году. ... АвтоВАЗ для оптимизации производства автомобилей и снижения их стоимости для моделей разных семейств используется одни и те же комплектующие. Примером такой сборки является печка автомобиля ВАЗ-2114, относящегося к семейству «Самара-2». При проектиро... John Deere 7930 оснащен современными технологиями, отличной мощностью и удобными функциями. Средства управления за рулем легки для оператора, это то, что вы и ожидаете от John Deere. Видимость отличная. Передняя подвеска тихая и плавная, отлично спра... Наверняка с каждым автовладельцем, который эксплуатирует свою машину хотя бы более пяти лет, случались проблемы, когда севший аккумулятор не мог запустить мотор, а если быть точнее — то напряжения было недостаточно для того, чтобы крутить стартер. Ес...

2017 Subaru WRX STI Information

Photos The WRX STI is Subaru's most performance oriented four-door sport sedan. Flared fenders, hood scoop, a wider stance and tall rear wing emphasize this cars very real performance credentials. The WRX STI is available in three trims: Base, Launch Edition, Limited. The WRX STI's turbocharged 2.5-liter horizontally opposed four-cylinder produces a whopping 305-hp and is paired with a six-speed manual transmission. Standard front seat mounted, and front and rear curtain airbags offer occupant protection. Standard anti-lock brakes with traction-control and stability-control help reign the chassis in while driving at the limit. Available features include heated seats, leather, power driver's seat, navigation and harman kardon audio. The WRX STI continues with minimal changes for 2017. Full Review The WRX STI is Subaru's most performance oriented four-door sport sedan. Flared fenders, hood scoop, a wider stance and tall rear wing emphasize this cars very real performance credentials. The WRX STI is available in three trims: Base, Launch Edition, Limited. The WRX STI's turbocharged 2.5-liter horizontally opposed four-cylinder produces a whopping 305-hp and is paired with a six-speed manual transmission. Standard front seat mounted, and front and rear curtain airbags offer occupant protection. Standard anti-lock brakes with traction-control and stability-control help reign the chassis in while driving at the limit. Available features include heated seats, leather, power driver's seat, navigation and harman kardon audio. The WRX STI continues with minimal changes for 2017. Hide Full Review

Choose a Trim 4dr All-wheel Drive Sedan (Base) 4dr All-wheel Drive Sedan (Limited w/Lip) 4dr All-wheel Drive Sedan (Limited w/Wing)

$35,195 - $39,995 MSRP / Window Sticker Price

NA Nat'l avg. savings off MSRP

Engine 2.5LH-4
MPG 17 City / 23 Hwy
Seating 5 Passengers
Transmission 6-spd man w/OD
Power 305 @ 6000 rpm
Drivetrain all wheel
Smart Buy Program is powered by 

!function(f, b, e, v, n, t, s) { if (f.fbq) return; n = f.fbq = function() {n.callMethod ? n.callMethod.apply(n, arguments) : n.queue.push(arguments)}; if (!f._fbq) f._fbq = n; n.push = n; n.loaded = !0; n.version = '2.0'; n.queue = []; t = b.createElement(e); t.async = !0; t.src = v; s = b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t, s)}(window, document, 'script', '//connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '174181139752304'); fbq('track', 'PageView'); fbq('trackCustom', 'ViewedVehicle', {year: '2017', make: 'Subaru', model: 'WRX STI', trim: 'Base 4dr All-wheel Drive Sedan'});>

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){(i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)})(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-71479133-1', 'auto'); ga('set', 'anonymizeIp', true); ga('set', 'dimension1', '2017'); ga('set', 'dimension2', 'Subaru'); ga('set', 'dimension3', 'WRX STI'); ga('set', 'dimension7', 'utility'); ga('set', 'dimension8', 'make-model'); ga('set', 'dimension9', 'overview'); ga('set', 'dimension10', 'Performance||Small Sporty');ga('send', 'pageview');>

(function(d, t) {var a = d.createElement(t), s = d.getElementsByTagName(t)[0]; a.src = 'https://o.aolcdn.com/ads/adsWrapper.js'; s.parentNode.insertBefore(a, s);}(document, 'script'));>

(function(d, t) {var a = d.createElement(t), s = d.getElementsByTagName(t)[0]; a.src = 'https://cdn.flipboard.com/web/buttons/js/flbuttons.min.js'; s.parentNode.insertBefore(a, s);}(document, 'script'));>

2017 Subaru WRX Review, Ratings, Specs, Prices, and Photos

Today's Subaru WRX and WRX STI models are more than just tuned economy cars. These Impreza offshoots each have their own turbocharged engine and advanced all-wheel-drive systems to put the extra power down, making them a great option for those looking for performance in a more practical package than a muscle car. They also offer all-weather capability that isn't found in rear-drive pony cars and can hit 60 mph similar times.

The WRX and its WRX STI sibling offer lots of thrills for the buck, but they do have some (occasionally intentional) rough edges—so they score a 7.0 out of 10. (Read more about how we rate cars.)

Step up to the pricier STI and you get a little more distance from the mainstream. While both the WRX and STI are built on a stiffer, special version of the Impreza body, the STI gets added chassis bracing, a 305-horsepower engine, its own special gearbox, a stiffer suspension, better brakes, and a far edgier, more customizable all-wheel-drive system that enthusiasts who crave track time will appreciate.

Subaru WRX styling and performance

Make it big, and make it boxy; that's the ethos of the WRX's styling, at least at the front end where the air intakes have never looked quite so massive, or the fenders quite so pronounced. In addition to the deep front air dam and unique grille, the WRX has its own hood, fenders, bumpers, and lighting to distinguish it from the Impreza. Key details include the more deeply set (and functional) hood scoop, LED low-beam headlights on upgraded models, and 17- and 18-inch wheels. Somehow, with all that in place, it all still reads a bit dull—not nearly as compelling as the extravagant mechanicals that lie beneath the skin. The STI gets a big wing out back, though buyers can opt for a low-profile trunk spoiler that should call a little less attention to the car.

Inside, the cabin is fairly roomy and decently finished though barely above budget grade. In the WRX, sport seats are specified and are covered in grippy upholstery. A power driver's seat is an option, and so is leather upholstery. The rear seat will accommodate a pair of adults nicely, but not three, and the trunk's cargo space is average for a compact car. The STI gets slightly nicer trim as well as a light-up shift knob.

Review continues below

The WRX uses a lovely turbocharged 2.0-liter flat-4 engine outfitted with a twin-scroll turbocharger and intercooler as well as direct injection. Power output is set at 268 hp, while peak torque of 258 pound-feet is delivered from 2,000 rpm to 5,200 rpm.

The powerplant is coupled to either a manual or a continuously variable transmission (CVT), and the choice of transmission nets the driver different versions of Subaru's hallmark all-wheel drive. With the 6-speed manual gearbox, the all-wheel-drive system has a viscous coupling at the center differential. It splits power 50/50 front to rear, and can shuffle torque side to side as traction needs arise.

With the CVT-equipped WRX, Subaru ladles on all its latest thinking in performance and economy. The CVT gets eight preset transmission ratios that give it the feel of a manual transmission in Sport Sharp mode, or the usual CVT response when it's left in Intelligent mode. An intermediate, Sport mode offers six gear-like steps. This version of the WRX has an all-wheel-drive system with a 45/55 rear bias. It can distribute torque variably side to side, and reroute it based on cornering forces and steering-wheel inputs. The WRX also gets electric power steering and a sport-tuned suspension.

The result: a car that adapts to gas-saving features with aplomb but still scorches the road with beautifully balanced handling and spot-on steering. Braking isn't quite as great as we'd hoped, though.

As for the STI, it feels sharper and more vivid, but not all that much quicker. It carries forward with the exact same 2.5-liter turbo flat-4 as last year, making 305 hp and 290 lb-ft of torque. It's mated to a 6-speed manual gearbox. Power is delivered via a special driver controlled center differential, bringing a helical limited-slip front differential and Torsen limited-slip rear differential. With it you get bigger Brembo brakes, a stiffer suspension tune (with revised geometry in front), and hydraulic-boost steering with a quicker ratio.

Subaru WRX safety and features

Subaru's camera-based EyeSight safety suite is available on the WRX, but not the STI. It enables adaptive cruise control, automatic emergency braking, lane-departure warning, and active lane control. Newly available this year is reverse automatic braking for the WRX Limited when ordered with EyeSight. The WRX gets good safety ratings from the IIHS, earning the Top Safety Pick award, but it hasn't been tested by the NHTSA.

The WRX is a strong performance value, with prices starting above $26,000, and you can drive it year-round, as opposed to a lot of other performance models. The WRX is offered in base, Premium and Limited models, and the STI comes in base and Limited. The STI tops out over $40,000. Compared to the WRX, the STI comes with leather and faux-suede seating, dual-zone climate control, an improved center console, and LED headlamps and turn-signal mirrors

The WRX is fairly efficient for a performance car. Fuel economy for the WRX is as high as 20 mpg city, 27 highway, 23 combined, and the WRX STI is rated at 17/23/19 mpg.


Смотрите также

 

"Питер - АТ"
ИНН 780703320484
ОГРНИП 313784720500453

Новости