Самый быстрый SUV в своем классе, Dodge Durango SRT нового модельного года вполне соответствует репутации компании-производителя. Фирма, славящаяся мощными автомобилями в американском стиле, осталась верной себе и на этот раз.
Кроссовер Додж Дюранго – настоящее воплощение мощности, надежности, продуманности конструкционных решений и дизайнерской смелости.
Стартовал вседорожник в официальный автомир на Чикагском мотор-шоу. Презентация состоялась 7 февраля, а вот продаж почитателям бренда придется несколько подождать. Машина появится у автодилеров не ранее конца текущего года.
Дизайн Доджа Дюранго 2017-2018 года создан исключительно для того, чтобы подчеркнуть мощь и спортивный стиль автомобиля.
Бампер по-настоящему впечатляющий, «легкие» автомобиля обеспечивает воздухом громадный воздухозаборник и всяческие аэродинамические приспособления создают образ неведомого хищника, готовящегося даже не к прыжку, а к скоротечной погоне.
Колеса, как и полагается машине такого класса, 20-дюймовые, увенчанные высококачественными шинами Pirelli Scorpion Verde. Задняя часть кроссовера впечатляет широкими отверстиями выхлопных труб, массивным бампером, спойлером над дверью и фирменными шилдиками.
Додж всегда славился тягой к богатому убранству салона, и Дюранго нового поколения здесь не исключение. Чувствуется богатая обстановка, стоящая недешево. И никакого кича, все стильно, в духе фирменных традиций, на высочайшем уровне выполнения.
Высококачественная кожа в качестве отделочного материала отлично сочетается с металлическими частями, но среди этой классики не чувствуешь себя вне современной эпохи. Еще бы, приборная панель на семь дюймов, в полноцветном варианте напоминает, что на улице время триумфального шествия электроники.
Разработчики сделали колесо мультифункциональным, да еще и обтянули его той же кожей. Передние кресла – образец удобности и технологической продвинутости. Боковые вставки, поддерживающие спину и бедра, регулировка многих параметров, подогрев и вентиляция – только часть того, что может обыкновенное современное сидение.
Жаждущих развлечений ждет комплекс Uconnect, увенчанный сенсорным дисплеем на 8,4 дюйма, поддерживающий технологии Android Auto, Apple CarPlay и другие. Аудиосистема – это девять колонок, мощный 506-ваттный усилитель и сабвуфер. Не обошлось без установки климат-контроля с современным пультом управления и без светодиодной подсветки салона.
Додж Дюранго новой модели – полноразмерный SUV, все его габариты соответствуют этому определению.
Техническая вооруженность Доджа Дюранго нового модельного года находится на высшем уровне. Вся возможная электроника, которую признают полезной и продвинутой, в машине есть, начиная с базовой комплектации.
Вседорожник, как уже упоминалось, самый быстрый в мире. Разметка спидометра достигает 290 километров в час на максимуме. Достичь скорости в 97 километров в час удается за 4,4 секунды, что для тяжелой машины чрезвычайно быстро. Четверть мили, или примерно 400 метров, машина со старта преодолевает за 12,9 секунды.
Все эти возможности обеспечиваются бензиновым двигателем V8 Hemi с рабочим объемом цилиндров в 6,4 литра. Система развивает мощность до 480 лошадиных сил. В составе силовой установки также числится восьмипозиционный «автомат», меняющий передачи неуловимо быстро. Разумеется, у Дюранго полный привод, независимая подвеска для каждого колеса, жесткие пружины и стабилизаторы.
Двигатель автомобиля работает в семи режимах. На задние колеса приходится до 70% мощности, в зависимости от выбранного режима. К примеру, режим Snow предполагает равномерное распределение тяги.
Стоимость Доджа Дюранго нового модельного года назвать демократичной нельзя. 70 тысяч долларов для базовой модели – не столь и маленькая сумма. Хотя, как сказать. Машина стоит своих денег, это явный премиум-уровень.
Видео тест Dodge Durango SRT 2017-2018:
Новый Додж Дюранго СРТ 2017-2018 фото:
Ураганный кроссовер Dodge Durango SRT пополняет новинки 2017-2018 модельного года американской компании Додж. В обзоре фото и видео, цена и оснащение, технические характеристики кроссовера Додж Дюранго с магической приставкой СРТ. За которой скрываются 481-сильный бензиновый V8, 8 АКПП, спортивные настройки подвески, тормозные механизмы Brembo, низкопрофильные шины Pirelli Scorpion Verde размерностью 295/45 R20, шикарный кузов с красноречивым аэродинамическим обвесом и интерьер с огромным набор современного оборудования. Публичная премьера кроссовера Dodge Durango SRT с задатками спорткара состоялась 7 февраля 2017 года в рамках автошоу в Чикаго (Chicago Auto Show). Продажи Додж Дуранго SRT стартуют в конце 2017 года по цене от 70000 долларов.
Сразу хотим отметить, что представители Dodge нарекли Durango SRT самым динамичным и быстрым полноразмерным кроссовером в мире на сегодняшний день. Динамические и скоростные характеристики новинки и правда впечатляют: от 0 до 97 кмч (от 0 до 60 миль/ч) за 4,4 сек, для прохождения четверти мили при старте с места (чуть более 400 метров) кроссоверу необходимо всего 12,9 сек, максимальная скорость… спидометр размечен до 180 миль/ч (почти 290 кмч). Вот только американцы скорее всего забыли о 608-сильном суперкроссовере Bentayga, выстреливающим до первой сотни всего за 4,0 сек (по некоторым данным за 3,5-3,7 сек), пролетающем ¼ мили за 11,9 сек и разгоняющимся до максималки в более чем 300 кмч. Но стоит Бентли Бентайга в несколько раз дороже американского кроссовера для дрэг-рейсинг Dodge Durango SRT с 6 местным салоном.
В качестве конкурентов американской новинке отрядили Porsche Cayenne GTS, Mercedes-AMG GLS63, Tesla Model X 90D, Mercedes-AMG GLE63, Land Rover Range Rover Sport SVR, BMW X5 M и BMW X6 M. Хотя стоимость любого авто из этого списка намного превышает отметку в 100000 долларов, так что Durango SRT вне конкуренции. При этом добавим в актив модели способность буксировать прицеп полной массой 8000 фунтов (3628 кг), огромный салон с тремя рядами сидений, премиальные материалы отделки (кожа Nappa, замша, углепластик), богатое оснащение и отменную техническую начинку… супер кроссовер, одним словом.
Одного взгляда на кузов Durango SRT достаточно дабы понять, что перед нами настояшая спортивная модель: могучий бампер с огромной пастью воздуховода, капот с воздухозабоником и вентиляционными прорезями, аэродинамическая юбка на переднем бампере, накладки на порогах, огромные 20-дюймовые колеса со спортивными покрышками Pirelli Scorpion Verde 295/45 R20, задний бампер с диффузором и крупнокалиберными 70 мм патрубками выхлопной системы, спойлер над стеклом двери багажника, шилдики SRT и 392-рабочий объем двигателя в кубических дюймах (6,4-литровый мотор).
Попадая в салон американского кроссовера, способного просто-таки разорить владельца на шинах (видео, разместившееся ниже, подтверждает наши слова), попадаешь в атмосферу роскоши, стиля и высоких технологий. Кожаная отделка присутствует практически везде, сборка элементов интерьера аккуратная, набор инструментов для водителя отменный. Стандартно присутствуют цифровая 7-дюймовая полноцветная панель приборов, компактное мультифункциональное рулевое колесо с пухлым ободом затянутым кожей.
Передние кресла с мощными валиками боковой поддержки бедер и спины, логотипом SRT, электроприводом регулировок, подогревом и вентиляцией, мудьтимедийная система Uconnect с 8,4-дюймовым сенсорным экраном (Apple CarPlay, Android Auto, HD radio, приложения SiriusXM Travel Link and Traffic, странички Performance отображающие показания с тахометра и датчика перегрузок, давления в шинах и температуры масла и даже настроек полноприводной трансмиссии), Beats Audio premium sound system с 9 динамиками, сабвуфером и 506 Вт усилителем, капитанские кресла второго ряда с подогревом, трехзонный климат-контроль с индивидуальным блоком управления для задней части салона, фоновая светодиодная подсветка салона.
Технические характеристики Dodge Durango SRT 2017-2018 года. Под капотом мощнейший бензиновый 6,4-литровый V8 Hemi (481 лс 637 Нм) в компании с 8 АКПП, способной менять передачи в режиме Track за неуловимые 160 мс. Разумеется, привод полный AWD, подвеска всех колес независимая (спереди на параллельных рычагах, сзади многорычажка), но существенно переработанная по сравнению с обычными версиями Durango и оглядкой на 481 лошадку под капотом. Применяются более жесткие передние (на 3%) и задние пружины (на 16%), сзади устанавливается на 18% более жесткий стабилизатор поперечной устойчивости, по кругу адаптивные амортизаторы Bilstein с оригинальными параметрами настроек и тормоза от Brembo. В арсенале ураганной версии кроссовера Додж Дуранго система SRT drive modes с 7 режимами работы двигателя, коробки передач и полного привода. На выбор предлагаются режимы Auto, Sport, Track, Snow, Tow, Valet и ECO. В зависимости от выбранного режима электроника способна перебрасывать до 70% тяги на задние колеса в режиме Track, до 65% в режиме Sport и делить 50% на 50% в режиме Snow.
Остается лишь добавить, что у кроссовера Durango SRT идеальная, словно у спорткара с двигателем размещенным в пределах базы, развесовка по осям 50 на 50 процентов, и умная система ESC, позволяющая в прямом смысле слова дрифтовать на большом кроссовере, проходя повороты боком в управляемом заносе даже на сухом асфальте.
$29,995 - $62,995 MSRP / Window Sticker Price
- Nat'l avg. savings off MSRP
!function(f, b, e, v, n, t, s) { if (f.fbq) return; n = f.fbq = function() {n.callMethod ? n.callMethod.apply(n, arguments) : n.queue.push(arguments)}; if (!f._fbq) f._fbq = n; n.push = n; n.loaded = !0; n.version = '2.0'; n.queue = []; t = b.createElement(e); t.async = !0; t.src = v; s = b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t, s)}(window, document, 'script', '//connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '174181139752304'); fbq('track', 'PageView'); fbq('trackCustom', 'ViewedVehicle', {year: '', make: 'Dodge', model: 'Durango', trim: ''});>
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){(i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)})(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-71479133-1', 'auto'); ga('set', 'anonymizeIp', true); ga('set', 'dimension2', 'Dodge'); ga('set', 'dimension3', 'Durango'); ga('set', 'dimension4', 'Dodge adds fire-breathing Durango SRT for 2018'); ga('set', 'dimension5', 'Chicago_Auto_Show|Dodge|SUV|Performance|2018_dodge_durango_srt|dodge_durango|dodge_durango_srt|official|@autoblog-original|@roundup-chicago2017'); ga('set', 'dimension7', 'content'); ga('set', 'dimension8', 'story'); ga('send', 'pageview');>
(function(d, t) {var a = d.createElement(t), s = d.getElementsByTagName(t)[0]; a.src = 'https://o.aolcdn.com/ads/adsWrapper.js'; s.parentNode.insertBefore(a, s);}(document, 'script'));>
(function(d, t) {var a = d.createElement(t), s = d.getElementsByTagName(t)[0]; a.src = 'https://cdn.flipboard.com/web/buttons/js/flbuttons.min.js'; s.parentNode.insertBefore(a, s);}(document, 'script'));>
$.getScript('https://www.zergnet.com/zerg.js?id=21232');$.getScript('https://www.zergnet.com/zerg.js?id=47172');>
$.ajaxSetup({ cache: true });$.getScript('https://cdn.mediavoice.com/nativeads/script/aolibrands/autoblog_article.js');$.ajaxSetup({ cache: false });>
Strap the kids in tight, secure the groceries in the cargo area, activate the launch-control feature, and watch the tedium of running weekend errands fade—fast. The Dodge Durango SRT is a three-row muscle ute that cares not about sipping fuel or obeying noise ordinances. Under its vented hood lies 475 horsepower worth of Hemi V-8 driving all four wheels through an eight-speed automatic—a combination that rockets this spacious and comfortable SUV to 60 mph in 4.7 seconds, with plenty of drama along the way. If you're looking to make a splash at the next parent-teacher conference, put the Durango SRT on your shopping list.
Highs: Bad-dad vibe, roaring Hemi V-8, dual-purpose nature. Lows: Firm ride, fuel-guzzling powertrain, unexceptional standard warranty coverage. Verdict: Muscle-car attitude and performance in a family-friendly package.
Changes are few and far between for Dodge's performance crossover. A new, optional 825-watt Harman/Kardon sound system boasts 19 speakers, and two new wheel finishes are available (Matte Vapor and Brass Monkey). Otherwise, this well-muscled SUV carries over to 2019 unchanged.
The Durango SRT comes standard with the majority of the Durango lineup's most sought-after features, including an 8.4-inch infotainment display with navigation, leather seats with heat and ventilation for the first row, and heated second-row captain's chairs. We'd spring for two worthy upgrades: the Premium Interior Group adds a beautiful hand-wrapped leatherette dashboard with contrast stitching and carbon-fiber trim. We'd also get the High Performance Laguna Leather sport seats; we found them supportive and comfortable in the SRT we tested.
Likes: Ferocious acceleration, glorious muscle-car exhaust note, sharp and communicative steering. Dislikes: Transmission still upshifts automatically when in manual mode, seriously stiff ride in all but the mildest driving mode.
The Durango SRT's 6.4-liter V-8, dubbed the 392—the 1950s-era 392-cubic-inch Hemi was one of Chrysler's most revered engines—gives it far more gusto than most people need in a three-row SUV. But we're not most people, and if you're reading this, you probably aren't, either. The Durango SRT lays down its power in a smooth, linear fashion, is brutally quick, and sounds oh, so glorious under heavy throttle. Come to think of it, the Durango SRT's V-8 sounds throaty and thunderous even at half throttle, which is good, because full-throttle situations on public roads lead quickly to sorry-officer speeds. At our test track, the Durango SRT managed a blistering 4.7-second run to 60 mph, just 0.3 second behind the similarly powered, two-row Jeep Grand Cherokee SRT.
From behind the wheel of the Durango SRT, it's easy to feel like a racing champion, even with the whole family onboard. Its steering is sharp and communicative, and the stiff suspension does a commendable job of disguising the Durango SRT's weight and high center of gravity. Over rough stretches of road, the ride is far from pillow soft, a trade-off for the performance-focused setup; the most aggressive Track mode feels downright punishing on all but the smoothest surfaces. The Durango SRT can tow 8700 pounds.
Sipping fuel is anything but the Durango SRT's forte, and the 6.4-liter Hemi V-8's 475 ponies are as thirsty in the Durango as they are in the Grand Cherokee SRT. We wish we could say the SRT brute-utes redeemed themselves in our real-world testing, but that's not the case: They both delivered 18 mpg in our real-world testing.
Likes: Seating for six, third row fit for adults, user-friendly infotainment system. Dislikes: Cabin trimmings not special enough until options are added, narrow cargo bay behind third row.
As roomy and family friendly as the normal Durango, the SRT ups the game with standard sport seats, second-row captain's chairs, and a flat-bottomed steering wheel with paddle shifters. The Durango's interior trimmings are decidedly sporty across the range, but the extra coin spent on the SRT model isn't immediately evident from inside the cabin. Leather seats, second-row captain's chairs, and a foldaway third row are all standard. Both first- and second-row occupants get heated seats while front seats are also cooled.
Displayed on an 8.4-inch touchscreen sitting prominently on the Durango SRT's dashboard is Dodge's version of the Fiat Chrysler Uconnect infotainment system. The software responds crisply to inputs and is very user friendly. Apple CarPlay, Android Auto, and navigation are standard here, and drivers also benefit from real-time traffic and weather updates courtesy of SiriusXM Travel Link. What sets the SRT's system apart from those of lesser Durango models is the Performance Pages menu. This set of features allows users to monitor all sorts of car-geek data, such as horsepower, cornering g-force, and even acceleration-time stats. Think you can beat our 4.7-second zero-to-60-mph blast? Turn on the timer from the appropriate tab in the Performance Pages, set your launch control, and find out.
It's not the most voluminous SUV here, but the Durango SRT accommodated a significant number of our carry-on cases (26 with all seats folded) and provided adequate in-cabin storage cubby space. This grocery getter will get the job done easily, and in record time.
Without crash-test results from the National Highway Traffic Safety Administration or the Insurance Institute for Highway Safety, we can't comment on the Durango SRT's performance in case of an accident. The standard Durango's scores in IIHS's testing were mediocre for 2018. A handful of driver-assistance features are offered, but few are standard equipment. Key safety features include:
Dodge offers a wholly average warranty package for the Durango SRT, and none of its policies stand out as exceptional. However, buyers can purchase an extended warranty through their local Dodge dealership and can even select one that provides lifetime coverage for the Durango SRT. Be aware that such a warranty only applies to the first owner, however, and cannot be transferred to subsequent owners.
Major redesigns occur every five years or so; not much changes in between. Dividing them into generations provides more meaningful distinctions in the shopping process.
Instrumented Test
July 2017 By K.C. COLWELL Multiple Photographers View 83 Photos
View 83 PhotosAnyone who thinks hot-rod SUVs are just big-engined and aggressively styled versions of their civilian counterparts should have a chat with the folks at SRT. They strive to make complete packages. Case in point: While developing the Dodge Durango SRT, engineers ran the SUV around Virginia International Raceway (yup, the same one we visit annually) with and without an intake in the lower left corner of the front fascia. The difference was 1.2 seconds per lap in hot conditions, so the production model has the intake.
Having an intake positioned close to the ground on an SUV removes some utility from the equation. We’re fine with that, and we’re guessing most people interested in this truck would be, too; this vehicle isn’t likely to tackle the Rubicon Trail. With the low intake, fording streams or washed-out roads is out of the question. And the SRT’s Pirelli P Zero Run Flat summer tires, a $595 option, prefer pavement.
We love the idea of an SUV that can accelerate to 60 mph in 4.7 seconds and snap off 104-mph quarter-mile passes in 13.3 seconds. Those are performance abilities we can and do use regularly, while rock crawling is an automotive aptitude we employ far less frequently.
Dodge would love it if we took their word for it that the Durango SRT had turned an NHRA-certified elapsed time of 12.9 seconds instead of testing the car ourselves. As with the Challenger SRT Demon, we don’t doubt Dodge’s performance claims. We’re sure the Durango SRT made a 12.9-second pass while the NHRA was watching; it’s just that the grippy launch surface of a drag strip probably fully accounts for the 0.4-second difference from our testing, which is conducted without that benefit.
Transforming a regular Durango R/T into an SRT involves swapping out the 5.7-liter V-8 and replacing it with the gloriously throaty 6.4-liter Hemi that SRT uses in other products, then modifying the suspension with stiffer springs (3 percent stiffer in front, 16 percent in back), an 18-percent-stiffer rear anti-roll bar, and adaptive Bilstein shock absorbers. The wide-mouth grille, dual exhaust outlets, and hood with obligatory scoop and heat-shedding, rear-facing nostrils complete the exterior look. The price premium to step up from a 360-hp R/T to a 475-hp SRT is $16,700, which may seem like a lot but—at $64,090 to start—the Durango SRT is a whole lotta car.
The six-passenger interior—sorry families of seven, no middle bench is offered—comes with standard leather-and-microsuede upholstery and high-bolstered seats for the front row. Our test car also came with the $1500 SRT Interior Appearance package, which nets carbon-fiber trim, some painted accents, a microsuede headliner, and, for the first time in any Durango, a stitched dashboard cover. The dash isn’t genuine leather, but it does a passable impression. Retained is the Durango’s excellent third row. Not only is it fairly easy to get into, it has sufficient room for adults. Had we not climbed back there, we probably wouldn’t have noticed how the bezel around the 8.4-inch Uconnect screen and HVAC controls doesn’t line up with the center console. Now we see that offset—which is related to the design, not fit and finish—every time we drive a Durango.
This SRT variant gets eight driving modes, including Sport, Track, Snow, Tow, Valet, and Eco. You also can let the car interpret your inputs while in Auto or mix your own recipe of transmission, stability control, all-wheel-drive, suspension, and steering preferences in the Custom mode. Even in the softest setting, the ride is appropriately taut. Some credit for the ride quality goes to the 119.8-inch wheelbase, which is 5.0 inches longer than that of the Jeep Grand Cherokee with which the Durango shares a platform. Suspension damping is ratcheted up to a firm but tolerable level in Sport. In Track mode, the all-wheel-drive system directs as much as 70 percent of available torque to the rear axle, but the ride is so coarse it could polish stones.
Tow mode splits the torque evenly and turns on the active noise cancellation. This system, like a giant set of headphones for your cabin, otherwise is active only when cylinder deactivation also is turned on. The idea is that the higher demands of towing are generally louder, and the passive noise amplifier that is the 48-cubic-foot cargo hold behind the second row (17 cubes with all seats up) can produce some taxing tones. Even so, the grumbles of the 6.4-liter Hemi running on four cylinders still are pretty obvious.
Our car didn’t have the $995 towing package. It enables an 8700-pound tow rating, which bests the Chevrolet Tahoe’s by 100 pounds to lead the class of large three-row SUVs. A spare tire comes with the towing pack, too.
The SRT’s 0.87-g skidpad figure isn’t bad, but it isn’t fully representative of this SUV’s handling prowess. For starters, turn-in is crisp, precise, and altogether very un-trucklike. The steering also communicates budding understeer with clarity. It’s fast and stable at speed, and the anti-roll bar, stiffer than the one in the R/T, does a commendable job of keeping the SRT on an even keel.
Four 295/45ZR-20 Pirelli tires and Brembo brake hardware—six-piston calipers on 15.0-inch-diameter rotors in front with four-piston calipers clamping down on 13.8 inches of iron in the rear—haul the Dodge down from 70 mph in 167 feet, one foot longer than needed by the Mercedes-AMG GLS63 and one foot shorter than the last Grand Cherokee SRT we tested.
The infotainment screen can present an array of information that Dodge calls Performance Pages. Select from a handful of gauges and display them either in an analog format or as a scrolling ribbon, like an EKG machine. We’re not sure why one would want a real-time readout of the exact amount of horsepower being used, but this is a family hauler and those pages may keep folks entertained on long drives.
Also managed via the infotainment screen is the launch-control system. Choose your launch rpm anywhere from 1500 to 3500 rpm, push the launch-control button, hold the brake with your left foot, floor the gas, let go of the brake, and 470 lb-ft and 475 horsepower are unleashed. It is that simple. The Demon engineers, who created a convoluted launch sequence, could learn something from the Durango SRT’s launch simplicity. While it’s entertaining for the passengers to feel and hear the V-8 prime itself using launch control, we found that a hearty brake-torque launch got the Durango off the line slightly better.
Dodge may have found a winning combination here. Many SUV buyers are looking for three-row seating, and there is a smaller subset that wants a vehicle with the machismo of a muscle car. Until now, the only other three-row, high-performance option was the $126K Mercedes-AMG GLS63. BMW’s X5 M, while quicker and grippier than the Dodge, doesn’t offer the optional third row that’s available in the regular X5. It’s the same situation with the Range Rover Sport SVR—if you get the hot engine, you can’t have the third row, which is tiny, anyway.
Properly equipped, the Durango SRT’s tow rating is greater than those of even the large body-on-frame SUVs from General Motors. At $71,270 as tested, the Dodge’s price undercuts any SUV that even approaches the same level of performance. So, whatever off-road utility is lost, there’s no penalty in useful everyday attributes. This Durango SRT may have been bred on a racetrack, but it deserves to live in a lot of garages.
Photos Build and Price Shop Local Cars View All Features and SpecsVEHICLE TYPE: front-engine, all-wheel-drive, 6-passenger, 4-door hatchback
PRICE AS TESTED: $71,270 (base price: $64,090)
ENGINE TYPE: pushrod 16-valve V-8, iron block and aluminum heads, port fuel injection
Displacement: 391 cu in, 6410 cc Power: 475 hp @ 6000 rpmTorque: 470 lb-ft @ 4300 rpm
TRANSMISSION: 8-speed automatic with manual shifting mode
DIMENSIONS:Wheelbase: 119.8 inLength: 201.2 inWidth: 77.1 in Height: 71.9 inPassenger volume: 133 cu ftCargo volume: 17 cu ft Curb weight: 5369 lb
C/D TEST RESULTS: Zero to 60 mph: 4.7 sec Zero to 100 mph: 12.1 sec Zero to 130 mph: 23.6 sec Rolling start, 5-60 mph: 5.1 sec Top gear, 30-50 mph: 2.7 sec Top gear, 50-70 mph: 3.2 sec Standing ¼-mile: 13.3 sec @ 104 mph
Top speed (drag limited, C/D est): 155 mph
Braking, 70-0 mph: 167 ft Roadholding, 300-ft-dia skidpad: 0.87 gFUEL ECONOMY: EPA combined/city/highway (C/D est): 15/13/19 mpgC/D observed: 15 mpg
"Питер - АТ"
ИНН 780703320484
ОГРНИП 313784720500453